تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
WE ARE ONE



توی ده اس ام رود جوگینی تک و تنها بود
جونگینی نگو بلا بگو .... تنبل تنبلا بگو
موووی بلند،روی سیاه ، ناخن دراز ، واه و واه و واه
نه بک فلی ، نه چان قلی ، نه تائو زرده کاکلی 
هیچکی باهاش رفیق نبود....تنها روی سه پایه نشسته بود تو سایه :/
کیونگی میگفت:
-جونگینی میای بریم حموووم
-نععع نمویام....نععع نمویاام
-سرتو میخوای اصلاح کنی؟؟
-نععع نموخوام....نععع نموخوام
-به عنم :/



-کره جونگده ی کدخدا یورتمه میرفت تو کوچه ها 
-جونگده ای چرا یورتمه میری؟؟
-دارم میرم بار بیارم دیرم شده عجله دارم 
-جونگده ی خوب و نازنین،سر در هوا پا بر زمین،ابروت بلند و پرمو ، دماغت مثل جارو ،
یکمی به من سواری میدی؟؟
-نه که نمیدم،نه که نمیدم
-چرا نمیدی؟؟
-واسه اینکه من تمیزممم،پیش همه عزیزمممم
اما تو چی؟؟موی بلند ، روی سیاه ،ناخن دراز ، واه و واه و واه :/



ییفان پرید تو استخررر
-تو ییفانی یا ووفان؟؟
-من ییفان خوش زبانم 
-میای بریم به بازی؟؟
-نه جانم
-چرا نمیای؟؟
-چون که بازی ویت یو عیز نات مای استایل :/
موی بلند،روی سیاه ، ناخن دراز ، واه و واه و واه


 برید ادامه مطلب...


در وا شد و یه پاندا دوید و اومد تو کوچه :/
فن زنان گونگفو کنان 
اومد و اومد پیش جونگینی
-پاندا کوچولو ، کوچول موچولو ، میای با من بازی کنی؟؟
سوهو اومددد
-قدقدقدا ، قدقدقدا
 برو خونتون ، تو رو بخدا
پاندای ریزه میزه :دی
ببین چقد تمیزه
اما تو چی؟؟ موی بلند،روی سیاه ناخن دراز، واه و واه و واه



جونگینی با چشم گریون 
پا شد و اومد تو میدون
-آی بک فلی ، آی چان قلی ، میاین با من بازی کنین؟؟
-نه که نمیایم ، نه که نمیایم 
-چرا نمیاین؟؟
بک فلی گفت:
من و چانی و لوهان و سهون 
هفته ای دوبار میریم حموم :/
چان قلی گفت :
- نگاش کنین ، موی بلند ، روی سیاه ، ناخن دراز ، واه و واه و واه



جونگینی دوید پیش کیونگ:
-جونگینی میای بریم حموم ؟؟
-میام میام
-سرتو میخوای اصلاح کنی؟؟
-میخام میخوام 
-چینجااا؟؟؟  O__o

جونگینی نگو یه دسته گل
تر و تمیز و تپل مپل

جونگده و لوهان ، سوهو و دیو و ییفان و سهون
با بک فلی ، با چانقلی ، با تائو زرد کاکلی
حلقه زدن دور جونگینی
جونگده میگفت:
-کاری اگر نداری ، بریم جونگده سواری :/
سهونی میگفت :
-یهتی یهوت ، یهتی یهوت
هرچی میخوای فوری بگو 
سوهو میگفت:
-جونگینی برو تو کوچه 
بازی بکن با پاندا -_-
کریس میگفت:
- جونگینی بیا ، باهمدیگه بریم شنا 
شنا ویت یو عیز مای استایل


توی ده اس ام رود 
جونگینی دیگه تنها نبود 

----------------------

دوستان من این شعرو خیلیوقت پیش خوندم و نمیدونم منبعش چیه؟:(

لطفا اگه کسی میدونه بگه بزارم منبعشو...

danial.. .. ۰۳ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۳۷ ۷ ۱ ۲۰۷۲ فان

نظرات (۷)

  • Rayan Sparda
    سه شنبه ۳ مرداد ۹۶ , ۱۹:۴۱
    دم هر کی نوشته بودش گررررررم 😁
    هنر نزد ایرانیان است و بس😂
    • author avatar
      danial.. ..
      ۴ مرداد ۹۶، ۰۹:۴۹
      بله پس چی :)
  • Miss_R M
    پنجشنبه ۵ مهر ۹۷ , ۱۱:۵۱
    خیلی باحالی 

  • Mahshid+baekhyun=Mahyun😉
    دوشنبه ۷ بهمن ۹۸ , ۲۳:۳۵

    خواهشا نگید پانداعه شیومین بود

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • 💕😂😍😘😭
    سه شنبه ۲۷ خرداد ۹۹ , ۱۵:۰۴

    از قسمتى که میگفت  

    من و چانی و لوهان و سهون.        هفته اى دوبار میریم حموم

    خیلى خوشم اومد😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • اکسووووووو
    پنجشنبه ۵ تیر ۹۹ , ۲۳:۰۹

    پاره شدم جرررررررررر

  • aram
    يكشنبه ۱۲ مرداد ۹۹ , ۲۱:۰۵

    تاو زرد کاکلى 😂😂😂😂

  • ARAM
    پنجشنبه ۲۴ مهر ۹۹ , ۱۵:۰۵

    ینی نابود شدم:|

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تاریخ ساخت وبلاگ: 1/05/96

به وبلاگ -اکسوالز سنتر- خوش اومدید. تو این وبلاگ آخرین اخبار اکسو،عکس و... میزاریم. لطفا برای بهتر شدن وبلاگ نظراتتان را به ما بگویید:). امیدواریم که از وبلاگ ما راضی باشید.


اینام مطالب قبلیمون:)
نویسنده هامون:)